بروزرسانی مداوم برد بهداشت مدرسه

مورخ 10 آذرماه 1398 بمناسبت فرارسیدن روز جهانی دیابت و درباره شایعترین بیماری ویروسی فصل سرما، مطالب مفیدی در برد بهداشت مدرسه جانمایی شده و در مقابل دید دانش آموزان قرار گرفت.
به گزارش تبار، بدن ما توسط هورمون انسولین مقدار قند بدن ما را تنظیم می کند . وقتی غده لوزالمعده ( پانکراس ) بدن ما از تولید این هورمون، باز می ماند یا نسبت به تولید آن از خود مقاومت نشان می دهد بیماری به نام دیابت و یا همان بیماری قند شکل می گیرد.
بیماری دیابت یا قندخون، به صورت قندخون ناشتای بالای 126 و یا قندخون راندوم بالای 200 همراه با علائم دیابت تعریف می گردد.که در این خصوص خانم گل محمدی مراقب سلامت آموزشگاه مطالبی را در خصوص دیابت جهت آشنایی دانش آموزان ارائه دادند. همچنین مطالب بردبهداشت آموزشگاه به مناسبت این روزجهانی بروز رسانی شد.
آنفلوآنزا یا گریپ (Grippe) شایعترین بیماری ویروسی فصل سرما است که دستگاه‌ تنفسی ‌را درگیـر می‌کند و شدیدا مسری است. و با توجه به فصل سرما وشیوع این بیماری خانم گل محمدی مراقب سلامت آموزشگاه مطالبی را در خصوص راههای پیشگیری و مقابله بااین بیماری را با آموزش چهره به چهره با دانش آموزان درمیان گذاشتند…
همچنین با توجه به اهمیت بهداشت دست دررابطه با پیشگیری از مبتلا شدن به آنفولانزا این بخش از برد سلامت توسط مراقب سلامت تزیین شد.
انتهای پیام/

امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20